Tiedote poikkeustilanteen johdosta

20.03.2020

Me KattoCenterillä haluamme olla apunasi kattoasioissa – tilanteessa kuin tilanteessa. Vastuullisena toimijana haluamme huolehtia asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

Viruksen vaikutusten ja leviämisen estämisessä noudatamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sekä muiden asianomaisten viranomaisten sekä Rakennusteollisuus ry:n antamia määräyksiä ja ohjeita.

Vältämme kontakteja riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden kanssa, neuvottelut voidaan hoitaa etänä ja kattoremontin aikana asentajamme pyrkivät välttämään kontaktia asiakkaan kanssa. Olemme kehottaneet työntekijöitä, aliurakoitsijoita ja materiaalitoimittajia aktiiviseen ja avoimeen tiedottamiseen mahdollisista koronavirushavainnoista.

Poikkeustilanteesta huolimatta on kuitenkin tärkeätä, että työtä jatketaan ja pidetään yhteiskunta pyörimässä. Mikäli oletkin harkinnut kattoremontin teettämistä, niin nyt se kannattaa. Näin saat kotiisi kestävän katon vuosikymmeniksi eteenpäin sekä samalla autat meitä työllistämään työntekijämme ja alihankkijamme.

Tarjoamme nyt kaikkiin kattoremontteihin kolmen kuukauden kuluttoman ja korottoman maksuajan.

Suomen KattoCenter - Kaikkea mitä kattosi tarvitsee

Tarvitsetko apua?

Kattoasiantuntijamme auttaa

Jätä numerosi, niin soitamme sinulle takaisin.

Tarvitsetko apua?
Kattoasiantuntijamme auttaa.